Tehyyn haetaan edunvalvontajohtajaa

Tehy on maan suurin sosiaali- ja terveysalan ammattijärjestö, jolla on 160 000 julkisella ja yksityisellä sektorilla toimivaa jäsentä. Tehy ry on Toimihenkilökeskusjärjestö STTK:n suurin jäsenliitto. Tehyn visiona on olla rohkea ja uudistava koko koulutetun hoitohenkilöstön edunvalvoja ja maan arvostetuin ammattiliitto.

Haemme nyt liittoomme avainpaikalle

EDUNVALVONTAJOHTAJAA

Edunvalvontatoimialan johtajan tehtävänä on johtaa ja kehittää Tehyn julkisen ja yksityisen sektorin neuvottelutoimintaa ja jäsenistön edunvalvontaa. Toimit järjestön vastuullisena neuvottelijana ja johdat noin 20 asiantuntijan toimialaa. Olet keskeinen vaikuttaja suomalaisessa työmarkkinakentässä ja toimit valtakunnallisesti yhteistyössä keskus- ja työnantajajärjestöjen sekä muiden työmarkkinatoimijoiden kanssa. Toimialan johtajana kuulut Tehyn johtoryhmään.

Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa työmarkkinajärjestelmän ja työlainsäädännön tuntemusta, hyviä esimies- ja johtamisvalmiuksia sekä erinomaisia neuvottelu- ja vaikuttamistaitoja. Sinulla on kokemusta johtoryhmätyöskentelystä sekä tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto (esimerkiksi oikeustieteellinen). Luonnollisesti sinulla on aitoa kiinnostusta tehdä työtä järjestömaailmassa jäsenistömme parhaaksi. Sosiaali- ja terveysalan murrostilanne edellyttää energistä otetta ja vahvaa muutosjohtajuutta.

Tarjoamme merkittävän näköalapaikan suomalaiseen yhteiskuntaan arvostetussa ja kasvavassa järjestössä, mahdollisuuden vaikuttaa sekä kilpailukykyiset työsuhteen ehdot.

Lisätietoja tehtävästä antavat MPS-konsultit Pirjo Varjus-Pitkälä ja Sani Kaajas ke 22.3. klo 11.30-13.00 ja ti 28.3. klo 12-13.30, puh. 020 746 9400. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si osoitteessa uratori.mps.fi 2.4.2017 mennessä.

Käyttäjän SARI ANTINOJA kuva

Onko tarvetta yliopiston loppututkinnolle