Tehyssä on sisua -kampanja näkyy työpaikoilla

Työpaikoilla voi bongata tehyläistä sisua ja lisää saa Sisu-askista. Tehyssä on sisua -kampanja nostattaa tehyläisten joukkovoimaa ennen ensi kevään neuvottelukierrosta.

Tehyssä on sisua -kampanjassa muistutetaan lähestyvistä sopimusneuvotteluista ja siitä, että jäsenten kannattaa tarkistaa omat jäsentiedot neuvottelukierroksen viestintää varten. Ammattiosaston edustajat ja luottamusmiehet kiertävät syksyn ja talven mittaan työyksiköissään kertomassa neuvottelukierroksesta, jakamassa Sisu-askeja ja hankkimassa uusia jäseniä. Tehyssä on sisua -kampanja on käynnissä helmikuuhun 2020 saakka.

Tarkista tietosi ja osallistu jopojen arvontaan

Tehyn jäsenten kannattaa tarkistaa omat tiedot jäsenrekisterissä. Neuvottelukierroksen aikana on erittäin tärkeää, että kaikki Tehyn lähettämät viestit tulevat perille. Ainakin oma puhelinnumero, sähköpostiosoite ja ammattinimike kannattaa tarkistaa ja tarvittaessa päivittää. Se onnistuu asiointipalvelussa tai Tehy-sovelluksessa.

Arvomme kaikkien 28.2.2020 mennessä tietonsa tarkistaneiden kesken 3 Helkama e-jopoa (arvo n. 1100 euroa/kpl). Arvonnan säännöt

Suosittele Tehyn jäsenyyttä

Omalla työpaikalla kannattaa kertoa Tehystä ja jäsenyyden eduista. Joukkovoimalla on iso merkitys, kun työehdoista ja palkoista neuvotellaan työnantajan kanssa. Meitä kaikkia tarvitaan tavoitteiden saavuttamiseksi, kyse on meidän kaikkien työehdoista.

Jäsenyyden suosittelusta palkitaan Tehy Awards -palkitsemisjärjestelmän kautta.

Kaikkien 28.2.2020 Tehyyn liittyneiden kesken arvotaan 1000 euron arvoinen matkalahjakortti! Arvonnan säännöt

Tarkista ja päivitä omat tiedot

Suosittele jäsenyyttä