Tehyn pop up -toimisto Lahdessa 8.-9.10.

Tule käymään Tehyn pop up -toimistolla, jos haluat apua tai vastauksia työsuhdettasi koskeviin kysymyksiin. Ota työkaverisi mukaan!

Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän aloitettua yhteistoimintamenettelyn, Tehy järjestää Tehyn pop up -toimiston Lahteen.

• tiistaina 8.10. klo 10-16 Lahden kaupunginsairaala, Harjukatu 48, kabinetti 1
  • keskiviikkona 9.10. klo 9-16 Päijät-Hämeen keskussairaala, kokoustila Heikki

Tule paikalle, jos sinua mietityttävät esimerkiksi työsuhteen päättäminen, palvelussuhteen ehtojen muuttaminen, tehtäväkuvan laajentuminen/kaventuminen tai työ- ja potilasturvallisuus.

Paikalla Tehyn lakimies Niina Nurminen, järjestöasiantuntija Helena Paakko sekä Phhykyn paikallisia toimijoita. Heiltä saat apua ja vastauksia kysymyksiisi.

Ilmoittaudu jäseniltaan

Tehy järjestää Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän tehyläisille jäsenillan:

Aika: tiistaina 8.10.2019 klo 17:00-19:30, iltapalatarjoilu klo 16 alkaen
Paikka: GreenStar Hotel Lahti, Vesijärvenkatu 1 Lahti
Ilmoittautuminen: 24.9. mennessä tämän linkin kautta. Ilmoittautuminen on sitova.

Illan aiheina muun muassa määräaikaiset työsuhteet, tehtäväsiirrot/tehtäväkuvan laajentamiset/tehtäväkuvan kaventamiset, työsuhteen päättäminen, palvelussuhteen ehtojen muuttaminen, työntekopaikan siirto, rekrytointi yt-neuvottelujen aikana ja työ- ja potilasturvallisuudesta vastaaminen sekä työntekijöiden jaksaminen.

Asiantuntijoina Tehyn lakimies Niina Nurminen ja työympäristöasiantuntija Anna Kukka sekä Phhykyn Tehyn toimijoita.