kuva: iStock

Tehyn golfmestaruuskisa 6.9. I Love Tehy -tapahtumassa

Tehyläinen golffari, osallistu perjantaina 6.9. klo 9 Tehyn golfkilpailuun Himosgolfissa Jämsässä.

Kilpailussa on yhteislähtö 1. ja 10. tiiltä. Pelimuotona tasoituksellinen pistebogey ja blind date -parikisa. Kisassa palkitaan paras pistebogey -tulos, blind date -pari, paras lyöntipelitulos ja lisäksi pisin dravi ja lähimmäksi lippua.

Kilpailu on osa I Love Tehy -tapahtumaa, joten osallistuminen edellyttää lipun ostoa (39 e). Lippu pitää esittää kilpailuun saavuttaessa. Tapahtuma on Tehyn vuoden suurin jäsentapahtuma, joka on tarkoitettu kaikille tehyläisille. Liput ja lisätiedot I love Tehy -tapahtumasta: www.tehy.fi/himos Lippu tapahtumaan on ostettava 6.8. mennessä.

Ilmoittautumiset golfkisaan 30.8. mennessä: [email protected] tai puh. 040 0998 666. Mainitse ilmoittautuessasi Tehy Golf – kisa 6.9., nimesi, seura ja jäsennumero.

Halutessasi voit pelata torstaina harjoituskierroksen hintaan 30 euroa, varaus tehdään caddiemasterille.

Himos tarjoaa tehyläisille majoitusta tarjoushintaan. Varaukset osoitteesta: [email protected] tai puh. 020 7119 230. Muita majoitusvaihtoehtoja löydät Himos Lomien sivuilta: www.himoslomat.fi/majoitus