Tehy hakee talous- ja henkilöstöjohtajaa

Haemme nyt organisaatioomme aikaansaavaa talous- ja henkilöstöjohtajaa vastaamaan Tehyn taloustoimialan kokonaisuudesta.

Työskentelet puheenjohtajan alaisuudessa osana johtoryhmää. Tehtävänäsi on varmistaa Tehyn taloudellisten resurssien riittävyys, jotta voimme jatkaa oikeudenmukaisen ja tasa-arvoisen työelämän tavoittelemista sosiaali- ja terveysalalla. Talousjohtajanamme vastaat talous-, IT- ja HR-asiantuntijatiimiemme johtamisesta.

Keskeisiä työtehtäviäsi ovat mm.

• talousarvion laatiminen ja toteuman raportointi Tehyn hallitukselle ja valtuustolle
  • Tehyn sijoitustoiminnan suunnittelu, sijoitusten valmistelu ja raportointi hallitukselle ja valtuustolle
  • työsuojelupäällikön tehtävät sekä työnantajan neuvottelijana toimiminen omaa henkilöstöä koskevissa TES-neuvotteluissa
  • HR-prosessien kehittäminen yhdessä henkilöstöasiantuntijan kanssa
  • IT-hankintojen ja sopimusten hyväksyminen yhteistyössä tietohallintapäällikön kanssa
  • hallitustyöskentely ja Tehyn etujen valvonta yhtiöissä, joissa Tehy on osakkaana sekä
  • yhteistyöjäsenjärjestöjen konsultointi sijoitus- ja talousasioissa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa näyttöä talousjohtamisen ja sijoitustoiminnan osalta sekä aikaisempaa kokemusta lähijohtajana toimimisesta, HR-prosessien johtamisesta sekä TES-neuvotteluista. Uskallat perustellusti tuoda omat mielipiteesi esiin ja osaat erinomaisia neuvottelutaitojasi hyödyntäen löytää sopivan ratkaisun haastavissakin tilanteissa. Numeroiden hallinnan lisäksi toivomme sinulta jämäkkyyttä, kykyä toimia verkostoissa sekä aitoa innostusta toimia suomalaisen työelämän parantajien organisaatiossa. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää suomen ja englannin kielten taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi.

Toivomme sinulta soveltuvaa akateemista tutkintoa. Järjestötoiminnan tunteminen on etu, mutta ei ehdoton vaatimus.

Tarjoamme sinulle mahdollisuutta olla vaikuttamassa suomalaisen sosiaali- ja terveydenhuollon oikeudenmukaisempaan ja tasa-arvoisempaan työelämään arvostetussa järjestössä. Tehtävä on erittäin monipuolinen ja palkitseva, ja saat tehdä töitä yhteiskunnallisen vaikuttamisen ammattilaisten kanssa.

Tiedusteluihin vastaa Arespartnersin konsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, varmimmin tavoitettavissa aamuisin klo 8-9. Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen 8.4.2019 mennessä alla olevan linkin kautta.

Hae paikkaa