Kuva: IStock

Tasapainoa työhön – teemaseminaari psykososiaalisesta kuormituksesta

Tehy järjestää torstaina 6.6.2019 Tasapainoa työhön -teemaseminaarin, jota voit seurata myös verkosta käsin. Tervetuloa mukaan linjoille kuulemaan ja osallistumaan!

Seminaarin teemana on psykososiaalinen kuormitus. Seminaarissa kuullaan mm. psykososiaalisesta kuormituksesta sosiaali- ja terveysalalla sekä kuormituksen ja palautumisen tasapainosta työssä. Luvassa on myös kokemuspuheenvuoro aiheesta sekä eväitä parempaan itsensä johtamiseen. Kuulemme myös, miten työn imu ja tunneäly johtamisessa liittyvät päivän teemaan. Mukana tilaisuudessa on aiheen asiantuntijoita eri näkökulmista, mm. tutkimusprofessori Jari Hakanen ja sarjayrittäjä, filosofi ja kirjailija Lauri Järvilehto.

- Psykososiaalisesta kuormituksesta puhutaan paljon. On tärkeää tunnistaa ne tekijät, jotka aiheuttavat kuormitusta. Tarvitsemme osaamista siinä, miten kuormitustekijöihin puututaan ja miten niitä vähennetään, toteaa Tehyn työympäristöasiantuntija Kaija Ojanperä.

Seminaaria on mahdollisuus seurata livenä osoitteessa www.tehy.fi/teemaseminaari. Webinaarin sivulta löydät myös ohjelman ja mahdollisuuden kysyä ja kommentoida lähetyksen aikana. Webinaari ei vaadi ennakkoilmoittautumista.

Seminaarin tallenne tulee katsottavaksi tälle sivulle seminaarin jälkeen. Katsomiseen tarvitaan jäsentunnukset.