Kuva: iStock

Tasapainoa työhön – teemaseminaari psykososiaalisesta kuormituksesta

Tehy järjestää 6.6.2019 Tasapainoa työhön -teemaseminaarin, johon voit osallistua paikan päällä tai verkosta käsin.

Seminaari on suunnattu erityisesti työsuojelutoimijoille, luottamusmiehille, ammattiosastojen puheenjohtajille ja esimiehille, mutta myös kaikille muille aiheesta kiinnostuneille tehyläisille.

Seminaarin teemana on psykososiaalinen kuormitus. Seminaarissa kuullaan mm. psykososiaalisesta kuormituksesta sosiaali- ja terveysalalla sekä kuormituksen ja palautumisen tasapainosta työssä. Luvassa on myös kokemuspuheenvuoro aiheesta sekä eväitä parempaan itsensä johtamiseen. Kuulemme myös, miten työn imu ja tunneäly johtamisessa liittyvät päivän teemaan. Mukana tilaisuudessa on aiheen asiantuntijoita eri näkökulmista, mm. tutkimusprofessori Jari Hakanen ja sarjayrittäjä, filosofi ja kirjailija Lauri Järvilehto.

Ilmoittauduthan paikan päälle seminaariin 6.5. mennessä osoitteessa www.tehy.fi/koulutus. Sivulta löydät myös seminaarin ohjelman.

Seminaaria on mahdollisuus seurata myös verkosta käsin osoitteessa www.tehy.fi/teemaseminaari. Webinaarin sivulta löydät myös lähempänä tilaisuutta tarkemmat ohjeet tilaisuuden seuraamiseen ja kommentointiin. Webinaari ei vaadi ennakkoilmoittautumista.