Tarkista tietosi ja osallistut Helkama e-jopojen arvontaan

Nyt on aika tarkistaa ja tarvittaessa päivittää omat tiedot Tehyn jäsenrekisterissä. Sen tekemällä osallistut arvontaan, jossa palkintona on kolme Helkama e-jopoa. Toimi 28.2.2020 mennessä!

Kevään neuvottelukierros lähestyy. Neuvottelukierroksen aikana on tärkeää, että Tehyn lähettämät viestit tavoittavat jokaisen tehyläisen. Tarkistathan, että ainakin puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja ammattinimikkeesi ovat ajan tasalla jäsenrekisterissä.

Kun tarkistat tietosi 28.2.2020 mennessä, osallistut Helkama e-jopojen arvontaan. Toimi nopeasti: ensimmäinen jopo arvotaan jo marraskuussa.

Toimi näin

Tarkista ainakin puhelinnumero, sähköpostiosoite ja ammattinimike. Omien tietojen tarkistus ja päivitys onnistuu:

Verkossa: https://kilta.tehy.fi

• Kirjautumiseen tarvitset oman jäsennumeron ja salasanan. Jäsennumerosi löydät jäsenkortistasi tai Tehy-lehden takakannesta.

Tehy-sovelluksella

• Lataa Tehy-sovellus puhelimesi sovelluskaupasta. Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi ja salasanan.

Arvomme kolme Helkama e-jopoa

Tarkista tietosi 28.2.2020 mennessä! Arvomme kaikkien tietonsa tarkistaneiden kesken 3 Helkama e-jopoa (arvo n. 1100 euroa/kpl). Arvonnan säännöt.

Tehyssä on sisua -kampanja käynnistyy lokakuussa

Tehyn ammattiosastot ja luottamusmiehet aktivoivat syksyllä ja talvella tehyläisiä tulevaan neuvottelukierrokseen. Tehyssä on sisua -kampanja näkyy työpaikoilla lokakuusta helmikuuhun ja somessa avainsanalla #tehysisu. Kampanja muistuttaa tehyläisiä ensi kevään työehtosopimusneuvotteluista ja joukkovoiman merkityksestä, kun alan työehdoista ja palkoista neuvotellaan.