Tarkista tietosi ja osallistut Helkama e-jopojen arvontaan

Nyt on aika tarkistaa ja tarvittaessa päivittää omat tiedot Tehyn jäsenrekisterissä. Sen tekemällä osallistut arvontaan, jossa palkintona on kolme Helkama e-jopoa. Toimi 28.2.2020 mennessä!

Kevään neuvottelukierros lähestyy. Neuvottelukierroksen aikana on tärkeää, että Tehyn lähettämät viestit tavoittavat jokaisen tehyläisen. Tarkistathan, että ainakin puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja ammattinimikkeesi ovat ajan tasalla jäsenrekisterissä.

Kun tarkistat tietosi 28.2.2020 mennessä, osallistut Helkama e-jopojen arvontaan. Toimi nopeasti: ensimmäinen jopo arvotaan jo marraskuussa.

Toimi näin

Tarkista ainakin puhelinnumero, sähköpostiosoite ja ammattinimike. Omien tietojen tarkistus ja päivitys onnistuu:

Verkossa: https://kilta.tehy.fi

• Kirjautumiseen tarvitset oman jäsennumeron ja salasanan. Jäsennumerosi löydät jäsenkortistasi tai Tehy-lehden takakannesta.
  • Kun tarkistat tietosi, mene muokkaus-tilaan ja paina "Tallenna"-nappia. Näin tarkistuksesta jää jälki ja olet mukana arvonnassa.

Tehy-sovelluksella

• Lataa Tehy-sovellus puhelimesi sovelluskaupasta. Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi ja salasanan.
  • Kun tarkistat tietosi, mene muokkaus-tilaan ja paina "Tallenna"-nappia. Näin tarkistuksesta jää jälki ja olet mukana arvonnassa.

Arvomme kolme Helkama e-jopoa

Tarkista tietosi 28.2.2020 mennessä! Arvomme kaikkien tietonsa tarkistaneiden kesken 3 Helkama e-jopoa (arvo n. 1100 euroa/kpl). Arvonnan säännöt.

Tehyssä on sisua -kampanja käynnistyy lokakuussa

Tehyn ammattiosastot ja luottamusmiehet aktivoivat syksyllä ja talvella tehyläisiä tulevaan neuvottelukierrokseen. Tehyssä on sisua -kampanja näkyy työpaikoilla lokakuusta helmikuuhun ja somessa avainsanalla #tehysisu. Kampanja muistuttaa tehyläisiä ensi kevään työehtosopimusneuvotteluista ja joukkovoiman merkityksestä, kun alan työehdoista ja palkoista neuvotellaan.

Käyttäjän Päivi Nielikäinen kuva

Jos ei ole muokattavaa yhteystiedoissa, mutta siellä sivuilla on käynyt niin osallistuuko kisaan?
Käyttäjän Anne Kujala kuva

samaa kysyisin minäkin
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

"Kun tarkistat tietosi, mene muokkaus-tilaan ja paina "Tallenna"-nappia. Näin tarkistuksesta jää jälki ja olet mukana arvonnassa." 🙂

Käyttäjän Erja Mäkkeli kuva

Voittaisinpa jobon
Käyttäjän Anita Rekilä kuva

voittaispa tollaisen
Käyttäjän Kersti Liber-Tupasela kuva

jopojen arvontaa
Käyttäjän Mervi Kupari kuva

Kaikki hyvin, tiedot oikein. Mukavaa Joulun odotusta kaikille !