kuva: Messukeskus / I love me

Tärkeintä on terveys: missä hoidat itseäsi?

Tehy osallistuu viikonloppuna ensimmäisen kerran I love me -tapahtumaan Helsingissä. Ohjelmassa ovat luento lauantaina ja asiantuntijapaneeli sunnuntaina.

Terveysaiheisen paneelin aiheena on kokonaisvaltainen hyvinvointi. Tapahtuma on sunnuntaina klo 12–12:50 Klinikka-lavalla. Omasta terveydestä huolehtiminen on tärkeää. Pääsetkö hoitoon nopeasti, missä terveyttäsi hoidetaan sote-uudistuksen jälkeen? Entä mitä kuuluu hoitoalan työntekijöille? Tehyn keskustelijat ovat puheenjohtaja Millariikka Rytkönen, kansanedustaja Sari Sarkomaa, sairaanhoitaja Nina Pulkkinen sekä sairaanhoitaja ja Tehyn opiskelijayhdistyksen puheenjohtaja Jari Vainio. Keskustelua emännöi Kirsi Alm-Siira.

Jo lauantaina fysioterapeutti Marko Grönholm luennoi ihmiskehoon, liikkeeseen ja liikkumiseen liittyvistä myyteistä, samalla lavalla klo 11:30–12. Tehyllä on myös oma osasto messuilla osoitteessa 6m40.

Tehy I love me -messuilla: Klinikka-lava, Helsingin Messukeskus
su 21.10. klo 12–12:50 terveyspaneeli: pj Millariikka Rytkönen, kansanedustaja Sari Sarkomaa, sairaanhoitaja Nina Pulkkinen, sairaanhoitaja ja Tehyn opiskelijayhdistyksen pj Jari Vainio
la 20.10. klo 11:30–12 luento: fysioterapeutti Marko Grönholm, ihmiskehoon, liikkeeseen ja liikkumiseen liittyvät myytit. www.iloveme.fi