Tällaista tapahtumaa et muualta löydä: I love Tehy kruunaa kesän

Osta lippusi tähän deluxe-tapahtumaan nyt. I love Tehy on kesän huippupäätös 6.9. Himoksella. Lipun ostaneiden kesken arvotaan 5 kpl meet & greet -tilaisuutta Maija Vilkkumaan tai Olavi Uusivirran kanssa. Lipunmyynti päättyy 6.8.

Tehy valloittaa Himoksen 6.9.2019: silloin pidetään vuoden suurin jäsentapahtuma I love Tehy. Lipun hintaan sisältyvät seminaarit ja aktiviteetit, ruokailut paikan päällä ja illan festarit. Tapahtuma on avoin kaikille tehyläisille ja heidän aveceilleen.

Liput

Osta lippusi heti, sillä lipunmyynti päättyy 6.8.! Kaikkien lipun ostaneiden kesken arvotaan 5 kpl meet & greet -tapaamista Olavi Uusivirran tai Maija Vilkkumaan kanssa.

• Tehyn jäsenelle 39 euroa (myös opiskelijajäsenet ja seniorijäsenet) -> Osta jäsenlippu
  • tehyläiselle avecille 39 euroa (myös opiskelijajäsenet ja seniorijäsenet) -> Osta jäsenlippu
  • ei-tehyläiselle avecille 69 euroa -> Osta avec-lippu

Tämän kaiken saat lipun hinnalla

Klo 10.30-13.30 Lounas

Tapahtumateltta
Lounas sisältyy lipun hintaan.

Klo 12-17 Toimintapisteet

Pisteet toimivat non-stopina eli jokainen voi osallistua mihin haluaa. Toimintapisteiden ohjelman löydät tästä.

Klo 14-17:15 Seminaari

• Klo 14 Avaus, Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen
  • Klo 14:15-15:15 Myönteinen kierre jaksamiseen, NLP Master Practitioner Sanna Jämsén
  • Klo 15:15-16:15 Painonhallintaa, terveyttä ja huimasti lisäenergiaa ruokavaliosta, Personal trainer Timo Haikarainen
  • Klo 16:15-17:15 Ihmiskeho, liike ja liikkuminen - uskomukset, käsitykset ja myytit, Fysioterapeutti Marko Grönholm

Klo 17 Bilebändi ja karaoke

Bilebändi Slipovers soittaa Himos Areenalla ja karaoke on hotellin etuteltassa.

Klo 18-20 Iltaruokailu

Tapahtumateltta
Iltaruokailu sisältyy lipun hintaan.

Klo 20.30 Tehy-festarit

Iltatapahtuman ikäraja K-18

• klo 20 Tapahtumateltta aukeaa ja festarit alkavat
  • klo 20.30 Olavi Uusivirta
  • klo 22.15 Maija Vilkkumaa
  • klo 00.00 Reino Nordin

Arvioitu päättymisaika klo 01:00. Valomerkki klo 02.30 ja teltta suljetaan klo 03.00.

Golf-kisa

Päivän aikana pidetään myös Tehyn golf-kisa, joten innokkaiden golffareiden kannattaa ostaa lippu tapahtumaan ja osallistua golf-kisaan. Lue lisää.

Lisätietoa

Tarkempi ohjelma löytyy täältä: tehy.fi/himos. Lähetämme lipun ostaneille tarkempaa tietoa tapahtumasta elokuussa.

Majoitusmahdollisuudet

Majoitusta on Himoksella vielä vapaana isommissa kimppamökeissä. Otathan yhteyttä omaan ammattiosastoon, joka voi esimerkiksi varata omalle jäsenistölleen mökin. Kimppamökkejä voivat varata myös kaveriporukat. Jos sinulla on oma porukka, voit varata kimppamökin suoraan Himokselta (alla yhteystiedot). Pienempiä majoitusvaihtoehtoja on myös edelleen varattavissa lähialueelta (Patalahti).

Himos tarjoaa tehyläisille tarjoushintaan majoitusta ja majoituksen voi varata [email protected] tai puh. 020 7119 230.

Muita majoitusvaihtoehtoja löydät Himos Lomien sivuilta.