Suosittele Tehyn jäsenyyttä - palkinnot odottavat

Oletko suositellut Tehyn jäsenyyttä ystävällesi tai työkaverillesi? Suosittelu kannattaa, sillä jokaisesta hankkimastasi jäsenestä saat pisteitä, joilla voit hankkia itsellesi palkintoja.

Kun työkaverisi liittyy Tehyyn, keräät pisteitä, joilla voit lunastaa  palkintoja  palkintosivustolta. Palkintoina on esim. Suunnon sykemittari, Samsoniten matkalaukku, kodin tekstiileitä, retkeilytarvikkeita ja paljon muuta. Ja mitä enemmän hankit jäseniä, sitä arvokkaampia palkintoja voit lunastaa.​

Jäsenhankinnan palkitseminen toimii näin

• Kuka tahansa voi hankkia uuden jäsenen.

• Jo yhden uuden varsinaisen jäsenen hankkiminen antaa pisteitä.

• Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro, työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä.

• Kerätyillä pisteillä voi lunastaa itsellesi tuotepalkintoja.

• Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan nimi ja jäsennumero on merkitty liittymislomakkeen "suosittelija"-kohtaan. Huolehdi, että suosittelija on merkitty.
  • Opiskelijajäsenistä ei saa pisteitä.

• Jos olet jo suositellut jäsenyyttä ja ansainnut pisteitä, ne kannattaa hyödyntää. Jos tunnukset palkintokauppaan ovat hukassa, saat tilaamalla uudet

Lisätietoa osoitteessa tehy.fi/jasenrekry.

Hyvä edunvalvonta tehdään yhteistyössä. Sen vuoksi on tärkeää, että koko koulutettu hoitohenkilöstö järjestäytyy samaan ammattiliittoon. Puhu Tehyn jäsenyydestä työpaikallasi ja työkavereillesi.