Puheenjohtajaehdokkaat Marjut McLean, Millariikka Rytkönen, Pipsa Allén, Kati Jetsu ja Anna-Leena Brax.

Puheenjohtajaehdokkaat kiertueella – tule ja päätä suosikkisi

Tehyn puheenjohtaja valitaan syksyllä valtuuston järjestäytymiskokouksessa 13.–15.11. nykyisen puheenjohtajan jättäessä tehtävänsä. Puheenjohtajaehdokkaat kiertävät elo-syyskuussa Suomea 13 paikkakunnalla pidettävissä tilaisuuksissa, joissa he ovat jäsenistön tavattavissa.

Puheenjohtajaehdokkaaksi tähän mennessä ovat ilmoittautuneet Pipsa Allén Raisiosta, Anna-Leena Brax Alavieskasta, Kati Jetsu Jyväskylästä, Marjut McLean Tampereelta sekä Millariikka Rytkönen Porvoosta.

Mitä sinä haluaisit kysyä heiltä? Tule mukaan jäseniltaan ja päätä itse, kuka on paras valinta Tehyn johtoon.

Kiertueaikataulu ja ilmoittautuminen

Kajaani 15.8. / Oulu 16.8.Rovaniemi 17.8. / Jyväskylä 21.8. / Joensuu 22.8. / Kuopio 23.8. / Turku 28.8.  / Pori 29.8. / Tampere 30.8. / Seinäjoki 31.8. / Lappeenranta 4.9. / Kouvola 5.9. / Helsinki 6.9.

Näin tuet puheenjohtajasuosikkisi valintaa

Tehyssä jäsenet eivät voi suoraan äänestää puheenjohtajaa. Voit tukea omaa puheenjohtajasuosikkiasi siten, että äänestät Tehyn valtuustovaalissa ehdokasta ryhmästä, joka on asettanut suosikkisi ehdolle. Kesällä avattavassa vaalikoneessa valtuustovaaliehdokkaat kertovat myös ketä puheenjohtajaehdokasta he kannattavat.

Lisää tietoa valtuustovaaleista www.tehy.fi/valtuustovaalit