Kuva: Jaakko Martikainen

Parasta aikaa -tapahtuma siirtyy ensi vuoteen

Tänä syksynä järjestettäväksi tarkoitettu Parasta aikaa -tapahtuma siirtyy vuodelle 2021. Tapahtuma pidetään tiistaina 13.4.2021, ja paikkana on Tampere-talo. Ilmoittautuminen on auki!

Parasta aikaa -tapahtuman ohjelma pysyy lähtökohtaisesti samana, mutta muutokset ovat mahdollisia. Tapahtuma on tarkoitettu kaikille sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille, johtajille, päättäjille ja opiskelijoille, jotka ovat moniammatillisesti mukana ikäihmisten palveluissa.

Ilmoittautuminen

Jos olet jo ehtinyt ilmoittautua mukaan, ilmoittautumisesi siirtyy automaattisesti ensi vuodelle. Lisätietoa täältä.

Näytteilleasettajat

Jos olet jo ehtinyt varata näyttelytilan vuoden 2020 tapahtumaan, pysyy varauksesi voimassa uuteen ajankohtaan. Lisätietoa täältä.

Posterit

Tapahtumassa järjestetään posterinäyttely, jossa esitellään ikäihmisten hoitoon ja kuntoutukseen liittyviä kehittämishankkeita, tutkimuksia, opinnäytetyötä, projekteja ja innovaatioita. Jos haluat oman esimerkiksi hankkeesi, tutkimuksesi tai opinnäytteesi esille posterinäyttelyyn, lähetä abstrakti. Abstraktit tulee lähettää viimeistään 31.1.2021. Lisätietoa täältä.

Lisätietoa saat tapahtuman omalta verkkosivustolta.