Parasta aikaa -koulutustapahtuman ohjelma julkaistu

Ikääntyvien hyvinvointiin keskittyvä Parasta aikaa -tapahtuma järjestetään taas tänä vuonna. Päätöspuhujana on Arman Alizad.

Parasta aikaa -tapahtuma on tarkoitettu kaikille sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille, johtajille, päättäjille ja opiskelijoille, jotka ovat moniammatillisesti mukana ikäihmisten palveluissa. Tätä koulutustapahtumaa ei kannata jättää väliin!

Aika: torstai 25.10.2018
Paikka: Finlandia-talo, Helsinki

Ohjelma

Päivän aikana tarjolla on huippuluentoja, joissa käsitellään kattavasti ikäihmisten palveluita ja hoitotyötä. Aiheina ovat muun muassa myötätunnon voima, robotisaatio, ikäihmisten yksinäisyys, rintojen omatarkkailu, jalkojen terveys ja haavanhoito.

Lukuisten asiantuntijapuheenvuorojen lisäksi tapahtumassa on myös ammattilaisten työnäytöksiä, posterinäyttely, tietoiskuja ja suullisia esityksiä.

Ohjelma: ladattavissa tästä (täydennetään myöhemmin tietoiskuilla, työnäytöksillä ja suullisilla esityksillä)

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Somessa tapahtuman tunniste on #parastaaikaa2018

Tapahtumaan haetaan postereita

Tapahtumassa järjestetään posterinäyttely, jossa on esillä ikäihmisten hoitoon liittyviä kehittämishankkeita, tutkimuksia, opinnäytetyötä, projekteja ja innovaatioita. Esitettävät posterit valitaan abstraktin perusteella. Abstraktit pyydetään lähettämään 15.8.2018. mennessä tällä lomakkeella. Hyväksytty abstrakti antaa oikeuden yhdelle tekijöistä edullisempaan 49 euron osallistumismaksuun koulutuspäiville. Majoitus-, matka-, tai muita kuluja ei korvata.

Tapahtuma järjestettiin edellisen kerran marraskuussa 2016, ja silloin se sai erinomaisen vastaanoton. Tapahtuman järjestelyistä vastaa Globex Oy yhteistyössä Tehyn kanssa.