Kuva: IStock

Ota julkisuus haltuun - uusi koulutus keväällä

Kääk, haastattelu edessä! Ajatus hukassa ja ääni värisee. Ei hätää! Tule Tehyn kurssille ja ota julkisuus haltuun.

Tehy järjestää keväällä yhdessä Suomen Puheopiston kanssa koulutuksen, jossa otetaan julkisuus haltuun. Koulutus antaa varmuutta esiintymiseen mediassa ja digiympäristössä sekä taitoa kohdata haastaviakin vuorovaikutustilanteita.

Koulutus on tarkoitettu ammattiosastojen tiedottajille ja puheenjohtajille sekä luottamusmiehille. Toivottavaa olisi, että samasta ammattiosastosta olisi useampi osallistuja.

Koulutuksen teoriapäivä on 24.3.2018 ja työpajat 20.4.-21.4.2018. Teoriapäivässä saat perustiedot esiintymisestä, äänenkäytöstä, motivoivasta puhumisesta sekä digi- ja kriisiviestinnästä. Työpajoissa pääset itse harjoittelemaan haastattelutilanteita kameran edessä, videoviestintää, kriisiviestintätilanteita ja vaikuttavaa kirjoittamista. Työpajoihin osallistuminen edellyttää osallistumista teoriapäivään, sillä työpajojen osallistujamäärät on rajoitettu.

Ilmoittautuminen on jo auki:

koulutussuunnittelija Maiju Toivonen, [email protected]

Katso video koulutuksen teoriapäivästä

Tehyläiset voivat katsoa koulutuksen teoriaosuuden tältä sivulta. Videon saa näkyviin kirjautumalla jäsentunnuksilla.