Osta lippusi I love Tehy -jäsentapahtumaan

Vuoden suurin jäsentapahtuma I love Tehy pidetään 6.9. Himoksella. Lippukauppa on nyt avattu, joten osta lippusi pian!

I love Tehy yhdistää musiikkifestarit hyvinvointilomaan. Jos odotat paljon, saat takuulla enemmän! Päivään mahtuu kiinnostavia hyvinvointiluentoja, rentoutumista, monipuolista tekemistä ja yhdessäoloa tehyläisessä hengessä. Kirsikkana kakun päällä on illan Tehy-festarit: silloin lavalle nousevat Suomen eturivin artistit Olavi UusivirtaMaija Vilkkumaa ja Reino Nordin.

Liput kannattaa hankkia mahdollisimman pian, sillä niitä on rajoitettu määrä!

Osta lippuja lippukaupasta

Lipun hinta

Lippu sisältää ruokailut, ohjelman ja konsertin. Liput kannattaa tulostaa mukaan.

Liput vaihdetaan tapahtumapaikalla rannekkeeseen. Samalla tarkistetaan Tehyn jäsenyys, jos olet ostanut jäsenhintaisen lipun. Varaudu todistamaan jäsenyys jäsenkortilla tai Tehy-sovelluksella.

Ammattiosastot voivat ostaa lippuja isompia määriä

Ammattiosastot voivat ostaa suoraan Himokselta isompia määriä lippuja. Lipunmyynti aukeaa maaliskuun alussa. Lipunmyynnin auettua yhteyshenkilö ammattiosastoille on Minna Kuivanen, [email protected] tai puh. 020 7119 230.

Lisätietoa tapahtumasta

Tapahtuman ohjelman, aikataulun ja tietoa majoituksesta saat täältä.