Osallistu työaikakysymysten verkkokurssille – nyt uutuuskurssi myös esimiehille!

Työskenteletkö kunnassa? Tuntuvatko työaikakysymykset hankalilta? Oletko aina halunnut tietää lisää yleistyöajan kiemuroista, mutta vapaa-aika on vähissä? Vai toimitko kuntasektorilla esimiehenä ja kaipaisit varmistusta työaikateemoihin?

Järjestämme työaika-aiheista verkkokurssin, jossa pääset perehtymään muun muassa yleistyöaikaan, liukuvaan työaikaan, lepoaikaan ja työvuoroluettelon kysymyksiin. Kouluttajana toimii Tehyn edunvalvonnan asiantuntija. Myös esimiehille on oma, aivan uusi kurssinsa.

Verkkokurssin voi suorittaa oman aikataulun mukaisesti noin viiden viikon aikana, täysin verkossa. Kurssin suorittaminen vie kokonaisuudessaan arviolta noin yhden työpäivän verran aikaa, ja kurssin suorittamisesta saa todistuksen.

Ilmoittaudu mukaan verkkokurssille osoitteessa www.tehy.fi/koulutus. Samalta sivulta löydät tarkemmat tiedot kursseista.

Paikkoja kurssilla on rajallisesti, joten kannattaa toimia nopeasti. Työaika-verkkokurssia on tarjolla ensi vuonna neljä toteutusta ja esimiesten omaa kurssia kaksi toteutusta. Ensimmäinen Työaika-verkkokurssi alkaa jo tammikuussa ja ensimmäinen Työaikaa esimiehille -verkkokurssi helmikuussa

Käyttäjän Aki Nieminen kuva

Aika moni tekee jaksotyöaikaa, onko siitä suunnitteilla vastaavaa?
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Moikka Aki! Välitän toiveen eteenpäin, palataan tähän viimeistään alkuvuodesta. 🙂

Rauhallista joulua!

Jan-Olof, Tehyn verkkotiedottaja

Käyttäjän Maiju Toivonen kuva

Hei,

kiitoksia toiveesta! Tällä hetkellä meillä on olemassa vain yleistyöaikaan keskittyvä työaikaverkkokurssi. Uusia verkkokursseja teemme myös muista aiheista ja muut työajat, kuten jaksotyö on oikein hyvä aihe. Uuden kurssin työstäminen vaatii resursseja, joten katsotaan, saisimmeko sellaisen kurssin myös myöhemmin valikoimiin.

Terveisin, koulutussuunnittelija Maiju