Osallistu Nenäpäiväkeräykseen

Tehyläiset osallistuvat vuosittain Nenäpäivä-kampanjaan. Tehyllä on tänäkin vuonna oma keräyslipas, jonka keräyspotin kasvattamiseen kaikki tehyläiset voivat osallistua. Autetaan yhdessä kehitysmaiden lapsia!

Nenäpäivää vietetään tänä vuonna 8.11. Nenäpäivä-keräykseen voivat osallistua ammattiosastot, työtiimit, opiskelija- ja kaveriporukat ja lahjoittaa voi yksinkin. Kaikki keräyksessä saadut varat ohjataan kehitysyhteistyöhön Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Nenäpäivään osallistumalla edistät lasten koulutusta, turvaa, terveyttä ja ravinnonsaantia.

Näin lahjoitat

Helpoin ja nopein tapa on tehdä lahjoitus Tehyn keräyslippaaseen. Tehyn lippaaseen voi lahjoittaa verkkomaksulla, tekstiviestillä tai laskulla.

Keräykseen voi osallistua myös vaikka järjestämällä myyjäiset, selkäjumppaa istumatyöläisille tai vanhuksille tai niska-hartiahierontaa. Osallistujilta voi pyytää lahjoitusta Tehyn keräyslippaaseen, ja varat voi tilittää seuraavasti:

• Laske rahat
  • Tallenna rahat omalle tilille (pankissa tai automaatilla)
  • Siirry Tehyn lippaaseen
  • Maksa oman pankkitilin kautta keräyssumma (valitse kohta "Lahjoita tiimille").

Nenäpäivä-säätiö auttaa keräyksen varoilla kehitysmaiden lapsia. Vuonna 2019 Nenäpäivä auttaa lapsia 17 maassa Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Nenäpäivän tuella voidaan muun muassa tarjota mahdollisimman monelle lapselle pääsy kouluun, rokottaa ja lääkitä lapsia tappavia tauteja vastaan, antaa äideille terveysneuvontaa, kunnostaa puhtaan veden lähteitä ja parantaa kotitalouksien vedensaantia.

Nenäpäivän omat sivut