Kuva: Nenäpäivä

Osallistu Nenäpäivään ja tue Tehyn tiimiä

Tehyllä on tänäkin vuonna Nenäpäivän keräystili, ja haluamme kerätä kunnon potin kehitysmaiden lapsille. Tulethan mukaan tukemaan Tehyn tiimiä.

Nenäpäivä-kampanja on käynnissä 26.10.–19.11., ja varsinainen Nenäpäivä huipentuu 10.11. Kannustamme kaikkia tehyläisiä mukaan – niin ammattiosastoja, työ- ja opiskelijaporukoita tai ihan vain ystävyksiä. Kuka vain voi osallistua! Osallistua voi monella tapaa. Yksin voi tehdä vaikka lahjoituksen Tehyn tiimille. Isommalla porukalla voi järjestää esim. niska-hartiahierontaa, selkäjumppaa istumatyöläisille tai vanhuksille, venyttelyä tai jakaa halauksia. Osallistujilta voi pyytää lahjoitusta Tehyn tiimille, ja rahat voi tilittää Tehyn tiimille seuraavasti:

1. Laske rahat
  2. Tallenna rahat omalle tilille (pankissa tai automaatilla)
  3. Siirry Tehyn tiimin sivulle
  4. Maksa tiimille oman pankkitilin kautta keräyssumma (kohta Lahjoita tiimille).

Osallistu #tehynenä -kisaan

Tehy järjestää Instagram-kisan tunnisteen #tehynenä alla. Jaa nenäpäivään liittyvä kuva tai video ja tägää se tunnisteella #tehynenä.

Eniten tykkäyksiä saaneen kuvan / videon tekijä voittaa liput kahdelle Nenäpäivä-show:hun ja pääsee seuraamaan perjantaina 10.11. Tampereelle yhtä Nenäshow´n osiota suoraan studiolta. Lisäksi pääsy VIP-tilaan klo 17-00. VIP-tilassa voi katsoa suoraa lähetystä screeniltä. Tehy maksaa matkat ja hotellimajoituksen 2hh huoneessa.

Jos voittaja on ammattiosasto tai työporukka, voi osasto itse päättää, kenelle liput antaa. Voittaja valitaan 6.11. ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Oma alatiimi Tehyn tiimin alle

Tehyn ammattiosastot, työpaikkaporukat, opiskelija- tai ammattiryhmät voivat perustaa oman alatiimin Tehyn tiimin yhteyteen tai osallistua suoraan Tehyn tiimissä.

Alatiimin perustaneet näkevät omat keräystuottonsa aina myös erikseen. Lisäksi ne kerryttävät Tehyn yhteistä pottia. Ja senhän haluamme olevan mahdollisimman iso!

Tehyn alatiimi perustetaan näin:

1. Mene osoitteeseen https://www.nenapaiva.fi/team/create
  2. Täytä seuraavat kentät:
    • Tiimin nimi (pakollinen)
    • Kerro, mitä tiimi tekee Nenäpäivän hyväksi
    • Tiimin keräystavoite (EUR)
    • Tiimin logo tai kuva
    • Tiimin yhteyshenkilön sähköposti (pakollinen)
    • Tiimin yhteyshenkilön postiosoite (pakollinen)
    • Lähin Ylen aluetoimitus (pakollinen)

3. Paina Luo tiimi tästä -nappia, jonka jälkeen saat sähköpostitse ohjeet tiimin julkaisuun.
  4. Klikkaa sähköpostissa olevaa linkkiä, joka ohjaa sinut tiimisi muokkausnäkymään. HUOMI! Muista säilyttää tämä sähköposti, sillä tarvitset ko. linkkiä myös jatkossa muokatessasi tiimiäsi.
  5. Käy ensimmäisenä valitsemassa Tiimi on osa emotiimiä: -pudotusvalikosta Tehy
  6. Nyt voit muokata myös tiimin muita tietoja, kuten Muu keräystuotto (EUR), Tiimin kuvat sekä Tiimin videot
  7. Kun olet täyttänyt kaikki tarvittavat tiedot, klikkaa muokkausnäkymän alaosassa olevaa Julkaise eli avaa tiimisivu Nenäpäivän nettiin kaikkien nähtäväksi! -valintaruutua. Muista myös Tallentaa muutoksesi!

Haluatko keräyslippaita työpaikalle?

Jos haluat tilata ammattiosastolle tai työpaikalle keräyslippaan, se onnistuu Nenäpäivä-sivujen kautta . Lippaita saa maksimissaan 5 / tilaaja.

Keräyslippaisiin saadut lahjoitukset tilitetään Tehy-tiimin kautta Nenäpäivään näin:

1. Laske keräyslippaan rahat
  2. Tallenna keräyslippaan rahat omalle tilille (pankissa tai automaatilla)
  3. Siirry Tehyn tiimin sivulle

Nenäpäivä-kampanja kerää varoja kehitysmaiden lapsille, jotta heilläkin olisi mahdollisuus hyvään elämään. Tehy, tehyn jäsenet ja ammattiosastot ovat osallistuneet Nenäpäiväkeräyksiin useana vuonna. Lisätietoa Nenäpäivästä.