Kuva: IStock

Opiskelija, liity Tehyyn

Jos opiskelet sosiaali- ja terveysalaa, liity Tehyn jäseneksi. Jäsenyys on opiskelijalle täysin maksutonta. Samalla saat käyttöösi kaikki liiton tarjoamat edut.

Jo opiskeluaikana kannattaa liittyä Tehyn jäseneksi. Saat etumatkaa työelämään. Ja siinä vaiheessa, kun menet työharjoitteluun tai ensimmäiseen työpaikkaan, tunnet omat oikeutesi ja työn tekemisen ehdot. Tehyn jäsenenä saat myös apua ja neuvoja, jos mietit, onko esimerkiksi työsopimus tai palkka oikein. Lähin apu löytyy usein omalta työpaikalta: tehyläisen luottamusmiehen puoleen voit kääntyä kaikissa työtäsi koskevissa kysymyksissä.

Opiskelijajäsenellä on samat jäsenedut kuin varsinaisella jäsenellä. Etuihin kuuluvat mm. vakuutukset työssä sattuvia vahinkoja vastaan. Jo työharjoittelussa ja kesätöissä vakuutusedusta voi olla korvaamatonta hyötyä. Opiskelijat saavat lisäksi tapaturmavakuutuksen ilmaiseksi. Kaikki edut löydät täältä.

Opiskelijajäsenyys Tehyssä on maksuton. Tehy maksaa myös työttömyyskassan jäsenmaksun puolestasi. Kassan jäseneneksi on hyvä liittyä, jos teet oman alasi tai muita töitä opintojen ohella.

Opiskelijayhdistys

Liity opiskelijajäseneksi täällä