Opiskelija - liity Tehyn jäseneksi

Opiskeletko sosiaali- ja terveysalaa? Liity jäseneksi Tehyyn, se on opiskelijalle täysin maksutonta.

Kun liityt Tehyyn jo opiskeluaikana, saat etumatkaa työelämään. Ja siinä vaiheessa, kun menet työharjoitteluun tai ensimmäiseen työpaikkaan, tiedät omat oikeutesi ja työn tekemisen ehdot. Ja ellet tiedä, ei hätää, sillä Tehystä saat apua ja neuvoja, jos mietit, onko esimerkiksi palkka maksettu oikein.

- Tehyn luottamusmiehet ovat jäsenelle se lähin apu, joka löytyy omalta työpaikalta. Ja mikä tärkeintä: jokainen jäsen vaikuttaa siihen, millä ehdoilla töitä tehdään, kertoo Anne Lindgren, Tehyn opiskelijavastaava.

Opiskelijajäsenyys Tehyssä on maksuton ja Tehy maksaa työttömyyskassan jäsenmaksun puolestasi. Opiskelijajäsenellä on sama edut kuin varsinaisella jäsenellä. Tehystä saat automaattisesti mm. vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen, joita tarvitset työharjoittelussa ja töissä. Vakuutukset korvaavat työssä sattuvia vahinkoja, ja ne ovat voimassa myös enintään vuoden ulkomaanharjoittelussa.

Sote-alan opiskelija - liity Tehyyn

Opiskelijayhdistys