Kuva: iStock

Opiskelija, anna jäsenlahja SOS-Lapsikylälle

Tehyyn liittyvä uusi opiskelija voi antaa jäsenlahjansa hyväntekeväisyyteen. Ensimmäinen lahjoituskohde on SOS-Lapsikylä, jonka opiskelijayhdistykset äänestivät vuoden 2018 lahjoitusten saajaksi.

– Tehyn opiskelijoiden kampanja on hieno juttu! Kiitos, että saamme olla ensimmäinen kohteenne, sanoo SOS-Lapsikylän lahjoittajapalvelusta vastaava Tarja Rehnström.

SOS-Lapsikylä toimii yli 130 maassa. Toiminnan tavoitteena on lisätä lapsiperheiden hyvinvointia ja auttaa lapsia ja nuoria, jotta he voisivat elää omien vanhempiensa kanssa. Suomessa toiminta alkoi jo vuonna 1962. Noin joka kymmenes lapsi kasvaa meillä ilman riittävää huolenpitoa.

SOS-Lapsikylä kerää varoja, jotta yhä useampi lapsi ja nuori saisi turvatun lapsuuden. Tehyn opiskelijajäsenä voit valita nettikaupasta joko tuotteen tai valtuuttaa Tehyn lahjoittamaan 5 euroa SOS-Lapsikylätoimintaan. Vuoden 2018 lahjoituspäätökset kootaan ja rahat lahjoitetaan saajalle tammikuussa 2019.