Tehy tukee opintoja avoimessa yliopistossa. Kuva: iStock

Opiskele jäsenhintaan avoimessa yliopistossa

Tehy tarjoaa jälleen jäsenhintaan muutamia opintoja avoimessa yliopistossa, jotka Helsingin aikuisopisto järjestää yhteistyössä suomalaisten yliopistojen kanssa.

Tehyn jäsenkampanjan opinnot 2018:

• sosiaali- ja terveyshallintotieteen perusopinnot (30 op)
  • ergonomian ja työhyvinvoinnin perusopinnot (25 op)

Sosiaali- ja terveyshallintotieteen opinnot suoritetaan kokonaan verkossa. Ergonomian ja työhyvinvoinnin opintojen aloitusjakso sisältää kaksi lähitapaamista Helsingissä, mutta muilta osin nekin suoritetaan verkossa. Opintojen hinnat löytyvät oheisesta liitteestä ja tarkemmat tiedot koulutuksista verkkosivulta www.helao.fi.

Paikkoja on rajallisesti, joten varmista omasi ja ilmoittaudu verkkosivulla www.helao.fi (voit jättää maksu-kohdan tyhjäksi). Tehyn jäsenhinnan saat, kun otat yhteyttä sähköpostitse [email protected]. Ilmoittautuminen on jo alkanut.

Muista myös Tehyn opintorahasto! Sieltä voit hakea tukea mm. avoimen yliopiston opintoihin missä päin Suomea tahansa.

Liitetiedostot:
Avoimen yliopiston tarjontaa Tehyn jäsenille syksy 2018

Jäsenetu: Tehy tarjoaa jäsenilleen edullisemmat kurssihinnat Helsingin aikuisopiston esitteessä oleviin avoimen yliopiston opintoihin.