Kuva: IStock

Onko jäsenmaksuissasi katkoksia?

Tehyn jäsenpalvelut käy läpi jäsenmaksuja ajalta 1.1. – 30.6.2019. Jos olet saanut Tehyltä postia jäsenmaksujen katkoksista, tarkista jäsenmaksut ja tee puuttuvista maksuista selvitys.

Jäsenet, joilla on jäsenmaksuissa katkoksia, ovat saaneet huomautuskirjeen lokakuun aikana. Jos olet saanut kirjeen, käy tarkistamassa jäsenmaksusi kirjautumalla Tehyn asiointipalveluun https://kilta.tehy.fi. Asiointipalvelussa voit maksaa puuttuvat jäsenmaksusi tai ilmoittaa maksuvapaasta, jonka ajalta jäsenmaksua ei tarvitse maksaa.

Jos työnantajasi on perinyt maksut palkastasi automaattisesti, tarkista palkkalaskelmastasi, että ne näkyvät laskelman kohdassa ”ay-jäsenmaksut” tai ”jäsenmaksut”. Jos niitä ei näy, ole yhteydessä palkanlaskijaasi.

Jos maksat jäsenmaksut itse, muistathan käyttää jokaiselle kuukaudelle tarkoitettua omaa viitenumeroa. Tällöin jäsenmaksut kirjautuvat oikein jokaiselle kuukaudelle.

Maksamalla jäsenmaksut sinulla on oikeus kaikkiin Tehyn jäsenetuihin ja vältyt mahdolliselta jäsenyyden päättymiseltä.