Miten tärkeänä pidät Tehyn jäsenkorttia? – Vastaa kyselyymme

Tehyssä pohdimme jatkuvasti, miten saisimme toimintamme kuormittamaan ympäristöä mahdollisimman vähän ja hiilijalanjälkemme mahdollisimman pieneksi.

Vastaa kyselyyn, joka selvittää jäsenkortin käyttöä. Selvitämme, onko muovinen jäsenkortti korvattavissa sähköisellä. Jos jäsenet kokevat kortin tarpeelliseksi, selvitämme, voisiko sen valmistaa kierrätys- tai muusta muovia ekologisemmasta materiaalista.

Kyselyyn vastaamiseen menee pari minuuttia. Kiitos ajastasi!

Muokkaus 18.9.2019. Kysely on päättynyt, kiitos kaikille vastaajille!

Haluatko sähköisen jäsenkortin? - Lataa mobiilisovellus

Käyttäjän Erja Nokelainen kuva

En halua sähköistä jäsenkorttia. Minulla ei ole älypuhelinta. Mutta jos voitan sellaisen, niin katsotaan tilanne uudelleen. Noin periaatteesta en halua lisätä sähköisiä palveluita oma kohdallani, jos ei ole ihan pakko.
Käyttäjän Maiju Leinonen kuva

Samaa mieltä kuin edellinen. Minulla tosin on älypuhelin, mutta omaan jo sen verran ikää, että minulle on helpompi käyttää konkreettista korttia. Puhelin ei ole minulle niin tärkeä, että se olisi kokoajan mukana. Enkä halua minäkään lisätä sähköisiä palveluja kohdallani.
Käyttäjän Päivi Hämäläinen kuva

Ei ole älykännyä, vielä. Enkä haluaisi sähköisiä palveluja liikaa itselleni laittaa.

Käyttäjän Anne Solehmainen kuva

Haluaisin luopua kaikista mahdollisista korteista rahapussissa. No, ehkä ajokortti voisi jäädä.
Käyttäjän Tuula Iittala kuva

Kokemusta keliakiayhdistyksen jäsenkortista; toimii. On selkeä ja helppo nopeasti näyttää kassalla!
Käyttäjän Christina Snellman kuva

Vaikka käytänkin älypuhelinta, sen luotettavuus ei kaikkialla suomessa ole varmaa, pohjoisessa on paljon katvealueita. Kortti olisi varmempi, kun vaan saisi vielä siihen liitettyä muita ominaisuuksia, kuten esim. erilaisia jäsenyyksiä. Tai kortti, jossa olisi lisänä Tehyn jäsenyys. Näin saisimme korttipinoja pienennettyä.

Käyttäjän Raisa Hast kuva

latasin kortin heti kun oli mahdollista, mutta nykyään se ei enää auennut. poistin sen ja yritin uudestaan sama homma. se olisi hyvä jos toimisi.