Miksi valita toinen, kun voi ottaa molemmat

Marraskuussa käynnistyivät sairaanhoitajien illat. Aiheista alustavat Sairaanhoitajaliiton ja Tehyn edustajat. Illat ovat avoimia kaikille sairaanhoitajille.

Illan aiheet

• Sairaanhoitajan työnkuvat muuttuvat– entä osaaminen ja palkka?
  • Mitä osaamista tarvitaan tulevaisuudessa ja kuinka sitä ylläpidetään?
  • Mitä mahdollisuuksia on urapolulla?
  • Vastaako palkkaus työn vaativuutta?
  • Sairaanhoitajaliiton ja Tehyn jäsenyys on tuplasti toimivin tapa pitää huolta itsestään ja omista eduistaan.

Tilaisuudet toteutetaan arki-iltoina n. klo 17–20.

Tervetuloa mukaan!

Kiertueaikataulu ja ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua haluamaasi iltaan klikkaamalla paikkakunnan nimeä.

Kotka: 15.11.2016 / Helsinki: 7.12.2016 / Tampere: 12.1.2017 / Kajaani: 12.1.2017 / Oulu: 18.1.2017 / Pori: 19.1.2017 / Vaasa: (kaksikielinen) 23.1.2017 / Turku: 31.1.2017 / Rovaniemi: 31.1.2017 / Kemi: 6.2.2017 / Rauma: 7.2.2017 / Jyväskylä: 8.2.2017 / Hämeenlinna: 13.2.2017 / Seinäjoki: 14.2.2017 / Kuopio 15.2.2017 / Joensuu: 15.2.2017 / Mikkeli: 2.3.2017 / Kokkola: 7.3.2017 / Jämsä: 8.3.2017 / Lahti: 21.3.2017 / Lappeenranta: 21.3.2017

Käyttäjän PIRKKO PARJANEN kuva

Hyvä, kun Tehy on kiinnostunut sairaanhoitajien työnkuvien muuttumisesta ja siihen liittyvästä palkkauksesta. Samaa toivoisin myös Tehy:ssä olevien fysioterapeuttien kohdalla. Fysioterapeuttien työnkuvat muuttuvat ja ovat jo muuttuneet suoravastaanoton myötä (kuten sairaanhoitajillakin) avoterveydenhuollossa ja tämä TULISI myös HUOMIOIDA, kun arvioidaan työnkuvia ja palkkausta. Fysioterapeuttien asaema on jäänyt varsin vähäiselle huomiolle SOTE-uudistuksessa. Nyt puhutaan lääkäri-hoitaja-duosta, kun tulisi keskustella lääkäri-hoitaja-fysioterapeutti-triosta! Palkkaus ei varmaan vastaa nykyistä vaatimustasoa työssä oli sitten kyse sairaanhoitajasta tai fysioterapeutista. Asiaa tulisi ajaa yhteisesti.

Käyttäjän Sari Viinikainen kuva

Hei! Olemme kiinnostuneita ja asiaa käsitelleet myös Tehyn hallituksen kokouksessa. Tehyynhän on myös nyt perustettu kuntoutusalan verkosto ja sen avulla suoravastaanottotoiminnasta saadaan hyviä kokemuksia/malleja työnkuvamuutoksista ja palkkauksesta.

Käyttäjän john kuva

Are you suffering financially or do you need an urgent cash to pay your bills? And you want to take the risk of transforming your own life. Try and get your ATM blank card today and be among the lucky one's who are benefiting from this card. This ATM card is set capable of hacking into any ATM machines anywhere in the world. I have to know about this blank ATM card when I was looking for work online about a month ago. It has really changed my life forever and now I can say I'm rich because I am a living testimony. The less money I get in a day with this card is $3,000. Even now and then keep pumping money into my account. Although the card is illegal but there is no risk of being caught. It is programmed in such a way that it cannot be tracked and also has a technique that makes it impossible for the CCTV camera to detect you when using it. For details on how to get yours today contact speedhackersnetwork001@gmail.com

Käyttäjän john kuva

Är du lider ekonomiskt eller behöver du en akut kontanter för att betala dina räkningar? Och du vill ta risken att förvandla ditt eget liv. Försök och få din ATM-kort tomt idag och vara bland de lyckliga ens som drar nytta av detta kort. Detta ATM-kort är September kan hacka sig in några bankomater överallt i världen. Jag måste veta om denna tomt ATM-kort När jag letade efter arbete på nätet om en månad sedan. Det har verkligen förändrat mitt liv för evigt och nu kan jag säga att jag är rik eftersom jag är ett levande vittnesbörd. Ju mindre pengar jag får i en dag med detta kort är $ 3000. Redan nu och sedan fortsätta pumpa in pengar på mitt konto. Även om kortet är olagligt men det finns ingen risk att fastna. Det är programmerad på ett sådant sätt att det inte kan spåras och har även en teknik que gör det omöjligt för CCTV kamera för att upptäcka när du använder den. För mer information om hur man får din i dag kontakt speedhackersnetwork001@gmail.com

Käyttäjän JAANA KIVIMÄKI kuva

Rauman tilaisuuteen ei vielä voi ilmottautua?

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Hei, nyt pääsee Raumallekin ilmoittautumaan. Tervetuloa mukaan!

Käyttäjän MARKETTA RISSANEN kuva

Tätä kautta ei pääse vielä ilmottautumaan. Miksi?

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Nyt pääsee myös Mikkelin iltaan ilmoittautumaan. Tervetuloa!