Miksi valita toinen, kun voi ottaa molemmat

Marraskuussa käynnistyivät sairaanhoitajien illat. Aiheista alustavat Sairaanhoitajaliiton ja Tehyn edustajat. Illat ovat avoimia kaikille sairaanhoitajille.

Illan aiheet

• Sairaanhoitajan työnkuvat muuttuvat– entä osaaminen ja palkka?
  • Mitä osaamista tarvitaan tulevaisuudessa ja kuinka sitä ylläpidetään?
  • Mitä mahdollisuuksia on urapolulla?
  • Vastaako palkkaus työn vaativuutta?
  • Sairaanhoitajaliiton ja Tehyn jäsenyys on tuplasti toimivin tapa pitää huolta itsestään ja omista eduistaan.

Tilaisuudet toteutetaan arki-iltoina n. klo 17–20.

Tervetuloa mukaan!

Kiertueaikataulu ja ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua haluamaasi iltaan klikkaamalla paikkakunnan nimeä.

Kotka: 15.11.2016 / Helsinki: 7.12.2016 / Tampere: 12.1.2017 / Kajaani: 12.1.2017 / Oulu: 18.1.2017 / Pori: 19.1.2017 / Vaasa: (kaksikielinen) 23.1.2017 / Turku: 31.1.2017 / Rovaniemi: 31.1.2017 / Kemi: 6.2.2017 / Rauma: 7.2.2017 / Jyväskylä: 8.2.2017 / Hämeenlinna: 13.2.2017 / Seinäjoki: 14.2.2017 / Kuopio 15.2.2017 / Joensuu: 15.2.2017 / Mikkeli: 2.3.2017 / Kokkola: 7.3.2017 / Jämsä: 8.3.2017 / Lahti: 21.3.2017 / Lappeenranta: 21.3.2017

Käyttäjän PIRKKO PARJANEN kuva

Hyvä, kun Tehy on kiinnostunut sairaanhoitajien työnkuvien muuttumisesta ja siihen liittyvästä palkkauksesta. Samaa toivoisin myös Tehy:ssä olevien fysioterapeuttien kohdalla. Fysioterapeuttien työnkuvat muuttuvat ja ovat jo muuttuneet suoravastaanoton myötä (kuten sairaanhoitajillakin) avoterveydenhuollossa ja tämä TULISI myös HUOMIOIDA, kun arvioidaan työnkuvia ja palkkausta. Fysioterapeuttien asaema on jäänyt varsin vähäiselle huomiolle SOTE-uudistuksessa. Nyt puhutaan lääkäri-hoitaja-duosta, kun tulisi keskustella lääkäri-hoitaja-fysioterapeutti-triosta! Palkkaus ei varmaan vastaa nykyistä vaatimustasoa työssä oli sitten kyse sairaanhoitajasta tai fysioterapeutista. Asiaa tulisi ajaa yhteisesti.

Käyttäjän Sari Viinikainen kuva

Hei! Olemme kiinnostuneita ja asiaa käsitelleet myös Tehyn hallituksen kokouksessa. Tehyynhän on myös nyt perustettu kuntoutusalan verkosto ja sen avulla suoravastaanottotoiminnasta saadaan hyviä kokemuksia/malleja työnkuvamuutoksista ja palkkauksesta.

Käyttäjän Arja Tunturi kuva

Hei Pirkko!

Tehyläisenä kuntoutusalan ammattilaisena voit liittyä Tehyn Kuntoutusalan verkostoon facebookissa.

Sivuilta saat ajankohtaista tietoa Tehyn tarjoamista koulutuksista alueellisesti sekä valtakunnallisesti.

Arja Tunturi / järjestöasiantuntija

Käyttäjän JAANA KIVIMÄKI kuva

Rauman tilaisuuteen ei vielä voi ilmottautua?

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Hei, nyt pääsee Raumallekin ilmoittautumaan. Tervetuloa mukaan!

Käyttäjän MARKETTA RISSANEN kuva

Tätä kautta ei pääse vielä ilmottautumaan. Miksi?

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Nyt pääsee myös Mikkelin iltaan ilmoittautumaan. Tervetuloa!