Lataa Tehy-sovellus puhelimeesi

Tehyn mobillisovellus on julkaistu ja tehyläisten hyödynnettävissä.

Näppärä sovellus keskustelee suoraan Tehyn jäsenrekisterin kanssa, joka mahdollistaa muun muassa personoidun sisällön sekä jäsentietojen päivityksen suoraan sovelluksen kautta.

Sovelluksen toimintoja

• Sähköinen jäsenkortti.
  • Jäsentietojen tarkastelu ja päivitys.
  • Tehyn jäsenetujen selailu. Jäsenen oma ammattiosastokin voi lisätä paikallisia etuja.
  • Tehyn uutispalvelut.
  • Jäsenelle personoitu koulutuskalenteri. Sovelluksesta voi siirtyä suoraan ilmoittautumaan Tehyn koulutuksiin.
  • Tärkeät yhteystiedot, kuten oma luottamusmies, ammattiosasto ja muut Tehyn tärkeät palvelut. Sovelluksesta voi käynnistää esimerkiksi puhelun suoraan k.o yhteystiedolle.
  • Linkit tärkeisiin resursseihin, kuten Työelämäoppaaseen.
  • Viestipalvelu

Sovellusta kehitetään aktiivisesti myös julkaisun jälkeen, jatkossa sen kautta pääsee esimerkiksi äänestämään Tehyn vaaleissa.

Lataa sovellus AndroidiOS ja Windows Phone -käyttöjärjestelmille niiden sovelluskaupoista.

Usein kysyttyä

Latasin sovelluksen, mutta se ei huoli jäsentunnuksiani. Missä vika?

Tehyn kirjautumispalvelut yhdistyivät 19.6.2017, joka edellyttää jäseniltä salasanan nollaamista. Kilta-käyttäjän ei tarvitse tehdä muutoksia, muutoin salasana on vaihdettava. Voit käyttää sovelluksessa olevaa salasanan palautustoimintoa tai tehdä muutoksen verkossa

Sovelluksessa on tekninen vika, eräs ominaisuus ei toimi kuten pitää. Mihin voin ilmoittaa asiasta?

Mahdollisista teknisistä ongelmista sovelluksessa voi raportoida täällä.

Käyttäjän Matti Pulsa kuva

Miksi nämä tehdään vain näille kahdelle laitteelle???? Ei kaikilla ole juuri näitä puhelin malleja. Hieman kummallista.

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Hei, kiitos hyvästä kysymyksestä. Android ja iOS käyttöjärjestelmillä varustetut puhelimet kattavat tällä hetkellä lähes 100% myydyistä älypuhelimista. Android laitteita on markkinoilla lukuisia. Teimme sovelluksen ensin suosituimmille järjestelmille, Windows phone sovellus saadaan myöhemmin. WP:n markkinaosuus on hiipumassa olemattomiin, se laski viime vuonna alle prosenttiin.

Muokattu 27.6: tarkennus.

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Tuki Windows Phonelle lisätty.

Käyttäjän Eerik Kuusisto kuva

Sovellus ei nyt hyväksy salasanaa vaikka sovellus on toiminut aikaisemmin. Eikö ollutkin sama salasana kuin tehyn sivuillekin mennessä....mikähän nyt tökkii..
Kiitos