Kunta-alan parhaat kehittämisteot haussa

KunTeko 2020 -ohjelma palkitsee syksyllä kuntatyöpaikkoja ja työntekijöitä hyvästä työelämän kehittämistyöstä. Osallistu Tekoja tiskiin -kampanjaan 31.10. mennessä.

KunTeko 2020 -ohjelma on jälleen käynnistänyt Tekoja tiskiin -haastekampanjan, jossa palkitaan tuloksellista kehittämistyötä kunta-alalla. Kehittämisteot voivat olla isoja tai pieniä arjen työtä parantavia tekoja. Tekijänä voi olla työyhteisö, isompi yksikkö tai koko organisaatio. Pääasia on, että teko on jotenkin kehittänyt sinun ja työyhteisösi työtä.

Mukaan kampanjaan pääsee helposti. Riittää, että ilmoitat kehittämistyöstä Tekoja tiskiin -kampanjasivustolla. Kaikki 31.10. mennessä ilmoitetut kehittämisteot ovat mukana kilpailussa. Kilpailussa on seitsemän eri kategoriaa. KunTeko 2020 -ohjelma palkitsee parhaat kehittämisteot ja tekijät 20.11. Helsingissä.

Lisätietoa osallistumisesta saat täältä: https://www.kunteko.fi/tekoja-tiskiin

KunTeko 2020 on työntekijäjärjestöjen ja KT kuntatyönantajan kehittämisohjelma ja uusi tapa kehittää kunta-alan työtä. Työpaikat saavat ilmaista asiantuntija-apua, sparrausta ja neuvontaa.  Työntekijät voivat tehdä näkyväksi omalla työpaikallaan ja omassa kunnassa tehtävää työtä. Tehyläisillä työpakoilla KunTekoa voi hyödyntää esimerkiksi hoitoketjujen ja potilastyön kehittämisessä. Lisätietoa saa KunTekon sivuilta.