kuva: Annika Rauhala

Ilmoittaudu 10.1. mennessä Ensihoidon opintopäivään

Tehy järjestää yhteistyössä Suomen Ensihoitoalan liiton kanssa 11.2.2019 Ensihoitoalan opintopäivän.

Tilaisuus järjestetään Tehyn keskustoimistolla Helsingissä ja on suunnattu kaikille ensihoitoalan parissa työskenteleville tehyläisille, sekä kunnassa että yksityissektorilla toimiville.

Opintopäivässä perehdytään ajankohtaisiin alan kysymyksiin. Päivän aikana kuullaan mm. sosiaali- ja terveysministeriön asiantuntijan puheenvuoro ensihoitopalvelun valmiuden kehittämisestä sekä Tehyn ja Suomen Ensihoitoalan liiton katsaus alan työturvallisuuden vaikuttamistyöstä.

Koulutuksessa pohditaan yhdessä muiden alan osaajien kanssa väkivaltakysymyksiä sekä kuullaan alan ajankohtaisista edunvalvonnan kysymyksistä. Päivän aikana perehdytään myös mm. rikoslakiin ja moniammatilliseen yhteistyöhön. Ja tämän kaiken lisäksi, tilaisuudessa pääsee juttelemaan Tehyn lakimiesten kanssa omaan työhön liittyvistä kysymyksistä.

Koulutukseen ilmoittautumisen, ohjelman ja muut käytännön tiedot löytyvät osoitteesta www.tehy.fi/koulutus. Ilmoittautuminen on sitova. Tehy tarjoaa koulutuksen, ruokailut ja matkakustannukset julkisten kulkuneuvojen mukaisesti.