I love Tehy on tehyläisten suurin tapahtuma - tule mukaan

Tehy valloittaa Himoksen 6.9.2019. Silloin pidetään vuoden suurin jäsentapahtuma I love Tehy. Raivaa tilaa kalenteristasi, sillä tapahtumaa ei kannata ohittaa! Lipunmyynti tapahtumaan aukeaa maaliskuun alussa.

I love Tehy yhdistää musiikkifestarit hyvinvointilomaan. Jos odotat paljon, saat takuulla enemmän!

- Päivään mahtuu kiinnostavia hyvinvointiluentoja, rentoutumista, monipuolista tekemistä ja yhdessäoloa tehyläisessä hengessä. Kirsikkana kakun päällä on illan Tehy-festarit: silloin lavalle nousevat Suomen eturivin artistit Olavi UusivirtaMaija Vilkkumaa ja Reino Nordin. Liput menevät varmasti kuumille kiville, kertoo järjestöasiantuntija Toni Kuokka.

Tehyläiset voivat ostaa tapahtumaan lippuja jäsenhintaan. Lipunmyynti avautuu maaliskuun alussa, ja linkki verkkokauppaan päivitetään Tehyn sivuille. Seuraa Tehyn kanavia, lipunmyynnin alkamisesta ilmoitetaan erikseen.

Tapahtumaan voi ottaa yhden avecin: puolison, ystävän, työkaverin, perheenjäsenen. Lippuja voi ostaa 1 kpl/jäsen ja 1 kpl/avec.

Liput kannattaa hankkia mahdollisimman pian, sillä niitä on rajoitettu määrä!  Lippu sisältää ruokailut, ohjelman ja konsertin.

Lipun hinta

• Tehyn jäsenelle 39 euroa (myös opiskelijajäsenet)
  • tehyläiselle avecille 39 euroa (myös opiskelijajäsenet)
  • ei-tehyläiselle avecille 69 euroa

Jos haluat jäädä Himokselle yöksi, se onnistuu vaivattomasti. Himos tarjoaa tehyläisille majoitusta tarjoushintaan.

Lisätietoa tapahtumasta löydät täältä