Kuva: IStock

Hyödynnä Tehyn jäsenetuja myös kesällä

Tehyläisille on tarjolla monia etuja, joita kannattaa hyödyntää myös kesän aikana ja lomalla. Saat etuja mm. hotelleista Suomessa.

Hotelliedut

Matkailupalvelut alkavat kesäkuun alussa hiljalleen käynnistää toimintaansa. Koska ulkomaanmatkailu ei vielä ole suositeltavaa, Tehy on panostanut kotimaan etuihin ja neuvotellut hyviä alennuksia myös uusiin hotelleihin Suomessa. Seuraathan viranomaisten ohjeistuksia matkailuun liittyen. Alla esimerkkejä tehyläisen eduista:

• Sokos Hotellit tarjoavat Tehyn jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia.
  • Kämp Collection Hotels tarjoaa tehyläisille jäsenhintaan mahdollisuuden yöpyä ylellisesti Helsingin keskustassa. Valittavissa 5 eri hotellia Helsingissä jäsenhintaan.
  • Holiday Clubin äkkilähdöt –50%. Äkkilähdöt ovat Tehyn Holiday Club -lomaviikkoja, joista saa 50% alennuksen.
  • Hotelli Helkassa majoitut edullisesti Helsingin ydinkeskustassa. Hotelli Helka tarjoaa tehyläisille majoituksen 12 % alennuksella päivän hinnasta.
  • Suomen Hostellijärjestön tarjoamia alennuksia voit hyödyntää, kun matkustat kesällä kotimaassa. Saat esimerkiksi –10 % alennuksen majoituksesta kaikissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa.
  • Tehyn jäsenenä saat 40 % alennusta Levi Hotel Spa'n huonehinnoista.
  • Kylpylähotelli Edenissä saat kylpyläkäynnit edullisesti. Lisäksi alennusta hoidoista.
  • Imatran kylpylässä Tehyn jäsenet saavat alennusta majoituksesta ja majoituksen kanssa varatusta puolihoito- tai täysihoitoateriasta.
  • Kalajoella sijaitseva  Santa's Resort & Spa Hotel Sanista Tehyn jäsen saa Superior-huoneen Standardin hinnalla.
  • Holiday Clubin lomakohteissa tehyläinen saa alennusta kylpylähotellien hotellihuoneiden hinnosta ja Holiday Club Resort -huoneistoista. Lisäksi voit varata vapaita lomaviikkoja.

Etuja autoiluun

Autoilijan kannattaa käyttää Tehyn jäsenten polttoaine-edut. Alennusta St1- ja Shell -asemilta.

Aurinkolasit -20%

Tehyläiset saavat alennusta Instrumentariumista ja Nisseniltä. Edut koskevat myös tehyläisten perheenjäseniä. Hanki esimerkiksi uudet aurinkolasit kesäksi. Saat aurinkolaseista alennusta -20%, silmälaseista -30%.

Luettavaa kesäksi

Tilaa kesäksi luettavaa Otavamedialta. Tehyn jäsen saa 30 % alennuksen kaikista Otavamedian aikakauslehtien kestotilauksista.

Kuntoutuksen ammattikirjallisuudesta saat 20% alennuksen VK-kustannukselta.

Muut edut

Kaikkiin tehyläisten jäsenetuihin voit tutustua täällä.