Kuva: IStock

Haemme lakimiestä

Haemme edunvalvontatoimialalle Tehyn keskustoimistolle Helsinkiin lakimiestä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tehtäviin kuuluu muun muassa yksityisen ja julkisen sektorin työehtosopimusneuvottelut ja erimielisyysasioiden hoitaminen sekä jäsentemme kouluttaminen ja neuvonta.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on oikeustieteen maisterin tutkinnon lisäksi jo muutaman vuoden kokemus työ- ja työehtosopimusoikeudesta, erimielisyysasioiden hoitamisesta sekä tunnet työmarkkinatoimintaa. Hyvä ruotsin kielen taito luetaan eduksi. Solahdat työyhteisöömme, jos sinulla on yhteistyötaitoja ja palveluhenkistä asennetta.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden osallistua murroksessa olevan sote-alan edunvalvontaan hyvässä porukassa. Työyhteisömme osaaminen on huippua ja meillä työnteko on myös hauskaa.

Lisätietoja tehtävästä saat varmimmin 16.10 klo 9-11 ja 17.10. klo 13-15 neuvottelupäällikkö Riikka Rapinojalta puh. 0400 952 162.

Toimitathan hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 26.10.2018 osoitteeseen [email protected].