Kuva: IStock

Asioi verkossa

Lisäsimme asiointisi helppoutta. Yhdellä kirjautumisella näet omat tietosi ja voit kysyä esimerkiksi palkkauksesta, työehdoista tai jäsenasioistasi.

Tehyn jäsenpalvelu on laajentunut. Kirjautumisen taakse on avattu asiointipalvelu, jossa voit hoitaa omaan jäsenyyteesi tai työsuhteeseesi liittyviä asioita. Jos sinulla on esimerkiksi kysyttävää jäsenyydestä tai työsuhteesta, yhteydenotto hoituu suoraan verkossa - yhdellä kirjautumisella. Helppoa!

Asiointipalvelussa voit:

• Hallita ja päivittää omia jäsentietojasi
  • Tarkastella tai maksaa jäsenmaksuja
  • Ilmoittaa työpaikan muutoksesta
  • Kysyä palkkauksesta, työehdoista, ammatillisista asioista, koulutuksesta, työsuojelusta tai yrittäjyydestä
  • Kysyä jäsenmaksuista, opiskelusta tai työpaikan vaihdoksesta

Verkkoasiointi on helppouden lisäksi tietoturvallista verrattuna sähköpostiin. Yhteydenotot jäsenyysasioissa tai työsuhdeasioissa kannattaakin jatkossa hoitaa asiointipalvelussa.

Asioiden hoitamista helpottaa myös se, että kaikki samaan aiheeseen liittyvät viestit jäävät palvelussa talteen, ja niihin on helppo palata myöhemmin. Palvelussa voit samalla lähettää kaikki asiaan liittyvät dokumentit Tehyyn (esim. työsopimukset, työvuoroluettelot, palkkakuitit tms.). Kun asiantuntija vastaa sinulle, saat siitä sähköposti-ilmoituksen.

Tehyn puhelinpalvelut ovat käytössäsi kuten aiemminkin.

Kirjautuminen

Palveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla. Jäsennumeron löydät esim. Tehy-lehden takakannesta tai jäsenkortistasi.

Jos kirjaudut ihan ensimmäistä kertaa, salasana on henkilötunnuksesi 6 ensimmäistä merkkiä (ppkkvv). Muussa tapauksessa käytä sitä salasanaa, jonka olet itse antanut.

Jos et muista salasanaasi, voit palauttaa sen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Kun olet kirjautunut sisään, asiointipalvelu löytyy kohdasta ”Jäsenpalvelu ja omat tiedot” tai "Ongelmia työssä".

Lisätietoa verkkoasioinnista