Kuva: HDMGlobal

Asenna Tehy-sovellus, voita älypuhelin!

Tehy on kehittänyt monipuolisen sovelluksen tehyläisten käyttöön, jolla hoidat monia jäsenyyteen liittyviä asioita. Jatkossa sillä voi myös konkreettisesti vaikuttaa! Asenna nyt sovellus ja voita itsellesi uusi älypuhelin.

Osallistu arvontaan

Arvomme 1.10.2019 kaikkien Tehy-sovelluksen asentaneiden ja siihen kirjautuneiden tehyläisten kesken Nokian 7.1 Steel 64GB  -älypuhelimen, arvo ~300 €. Tutustu tarkempiin sääntöihin tästä

Sovelluksen toimintoja

Sovelluksella hoidat näppärästi jäsenyyteen liittyviä asioita, esimerkiksi muutat jäsentietojasi, selaat Tehyn uutisvirtaa, tutustut jäsenetuihin tai ilmoittaudut koulutuksiin. Löydät sieltä myös luottamusmiehesi ja ammattiosastosi yhteystiedot.

Sovelluksen kautta voit vaikuttaa

Tehy-sovelluksen kautta pääset äänestämään erilaisissa Tehyn vaaleissa. Syksyn aikana lanseerataan myös ”Tehy-pulssi” kyselyformaatti, jonka kautta kysymme jäseniltä erilaisia ajankohtaisia päivänpolttavia asioita. Näihin lyhyisiin kyselyihin pääset osallistumaan sovelluksen kautta. Kyselyiden vastauksia hyödynnetään Tehyn päätöksenteossa ja toiminnan suunnittelussa.

Asenna sovellus

Lataa Tehy-sovellus Android ja iOS -käyttöjärjestelmille sovelluskaupoista.

Haluamme, että sovellus toimii moitteettomasti. Mahdollisista sovelluksessa ilmenevistä vikatilanteista voit ilmoittaa täällä.

Päivitys 1.10.2019: Voittaja arvottu

Käyttäjän Marjaana Herrala kuva

Hankalampi ladata sovelluksia kun ei ole älypuhelinta
Käyttäjän Riitta Virtanen-Kakriainen kuva

Tosiaan, kun omistaa tavallisen "vanhanaikaisen" Nokialaisen, niin ei voi ladata sovelluksia. Olisikohan tämä kilpailu pitänyt laajentamaan kaikkia puhelimia?

Kiitos palautteesta. 🙂

Tehy järjestää paljon erilaisia kilpailuja ja arvontoja, joissa on erilaisia osallistumismahdollisuuksia. Tällä kertaa haluttiin kannustaa asentamaan Tehyn sovellus omaan älypuhelimeen, jos sellainen on. Ensi kerralla sitten taas toisenlaisella formaatilla.

Tehy-lehdelläkin on menossa arvonta, siihen voi osallistua täällä:

Jan-Olof, Tehyn verkkotiedottaja

Käyttäjän Juha Honkakoski kuva

Esitän, että Tehy ry järjestää sellaisen vanhan ajan postikorttikisan, jollasella äänestettiin syksynsävelessä ja missikisoissa. Kaikki postikortin Tehyyn määräaikaan lähettäneiden kesken arvotaan joku hieno palkinto. Juha Honkakoski
Käyttäjän Tatu Tiala kuva

Älypuhelin on kuitenkin valtaosalla ihmisistä ja siksi tällainen kilpailu on ihan asiallinen. Mutta kun aina pitää valittaa. Jos järjestettäisiin postikorttiarvonta entisaikojen malliin niin siitäkin sitten valitettaisiin että miksi ei voi osallistua älypuhelimella kun ne on nykyaikaa.

Vinkkinä teille joilla ei ole älypuhelinta: Sovelluksen voi asentaa vaikka naapurin tai miniän tai lähikaupan kassan puhelimeen (lupa kannattaa kysyä ensin). Kunhan sovelluksen on asentanut ja siihen omilla jäsentunnuksilla kirjautunut niin jälki jää.

Käyttäjän Lilia Karttinen kuva

Tämä äppi on tosi hyvä juttu ja toivottu sellainen! Kuitenkin useimmilla on jo älypuhelin ja jos haluaa osallistua keskusteluun niin tämä on hyvä kanava. Toivon että siellä toisessa päässä olisi vastaamassa luottamusmiehet/lakimiehet tms. jos kysyttävää on. Ja tietenkin on tosi hyvä jos näkyisi voimassaolevat tarjoukset sovelluksessa.
Käyttäjän Kirsi Vesala kuva

Kiva juttu, että ”vanhatkin” huomioidaan arvonnassa! Sovellus ollut jo kauan ladattuna luuriin!

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Jes näin on, kaikki asennukset ovat mukana. Kunhan sovellus on asennettu ja siihen sisäänkirjauduttu, osallistuu arvontaan 🙂

Käyttäjän Jaana Öman kuva

Kiitos sovelluksesta! Nyt jäsentiedot ym. kulkevat varmasti aina mukana. En hoksaa miten sovellukseen saa tallennettua käyttäjätunnuksen ja salasanan automaattista kirjautumista varten ettei muovista korttia enää tarvittaisi lompakossa lainkaan? Käyttäjätunnuksena olevaa jäsennumeroa kun ei muista ulkoa.
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Sovellus muistaa kirjautumisen, ainakin kunnes siitä uloskirjaudutaan tai se asennetaan uudellen.

Käyttäjän Marja Leena Karhunen kuva

Appi latautui puhelimeen, mutta Kehätieto Oy ilmoittaa Tehy on pysäytetty. En saa appia avattya tehy-logosta eteen päin. Kuka osaa neuvoa?
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Mahdollisista virhetilanteista voi ilmoittaa tänne: https://www.tehy.fi/fi/vikailmoitukset

Käyttäjän Eeva Korhonen kuva

Onko jotain kätevää neuvoa, miten ao:n omat jäsenedut ao:n kotivuilta siirretään appiin?

Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Kaikilla kenellä on jokin rooli ao-Kiltaan (ammattiosaston pj, vpj, siht, jäsensihteeri ja tiedottaja), näkevät Killassa kohdan "Mobiilisovelluksen hallinta". Sieltä saa lisättyä 🙂

Käyttäjän Tuija Heikkinen kuva

Lataaminen onnistui hyvin ja moitteettomasti. Ehdottomasti hyvä juttu. Jäsentiedot kulkevat vaivattomasti mukana. Lisää samanlaisia KIITOS :)

Kiitos Tuija mukavasta palautteesta 🙂

- Jan-Olof, Tehyn verkkotiedottaja

Käyttäjän Raisa Hast kuva

Yritin kirjautua, ei antanut kirjautua
Käyttäjän Riikka Sipilä kuva

Mulla oli sama ongelma, kun latasin sovelluksen uudelleen. Jostain muistin syövereistä kaivelin tiedon, että tässä oli joku juju...ainakin itse pääsin kirjautumaan Tehyn jäsennumerolla ja salasanalla joka on oma henkilötunnukseni ppkkvv-muodossa ilman loppuosaa. Eli salasana ei ole sama kuin normaalisti jäsensivuille kirjautuessa! Toivottavasti tästä on apua :)

Käyttäjän Jaana Ihamäki kuva

Sovelluksen lataaminen ja käyttö onnistuu hyvin. Tämän avulla jäsentietojen muutoksia on helppo tehdä ja ajankohtaiset asiat on luettavissa helposti missä vaan.
Käyttäjän Sirpa Vilhunen kuva

Ladattu ja toimii hyvin! Kiitos!

Käyttäjän Anna Vieru kuva

Jee! Tällainen keski-ikäinenkin naisihminen sai varsin helposti asennettua sovelluksen puhelimeensa. Tosi kätevä ja kaikki "yksissä kansissa" 😃