Tehy hakee johtajaa jäsenyys ja järjestö -toimialalle

20.4.2012

Haemme nyt näköalapaikalle JOHTAJAA jäsenyys ja järjestö -toimialalle.

Jäsenyys ja järjestö -toimialan monipuolisiin tehtäviin kuuluvat jäsenyysasioiden ja opiskelijatyön, järjestötoiminnan, järjestö- ja edunvalvontakoulutuksen sekä aluetoiminnan suunnittelu, toteuttaminen ja kehit­täminen. Toimialan johtaja on Tehyn johtoryhmän jäsen.

Tehtävässä menestyminen edellyttää järjestötoi­minnan tuntemusta, hyviä esimiesvalmiuksia, erin­omaisia yhteistyö-, vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja sekä soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa. Luonnollisesti sinulla on myös vahvaa kiinnostusta tehdä työtä ja vaikuttaa järjestömaailmassa jäsenis­tömme parhaaksi.

Tarjoamme yhteiskunnallisesti merkittävän näkö­alapaikan suomalaiseen yhteiskuntaan arvostetussa järjestössä, mahdollisuuden vaikuttaa sekä kilpailuky­kyiset työsuhteen ehdot.

Tiedusteluihin
vastaa Arespartnersin konsultti Jaana Pollari, puh. 0400 849 609, varmimmin 23.4. klo 14–16 ja 27.4. klo 9–11. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 2.5.2012 mennessä osoitteessa www.arespartners.fi/ / julkiset haut.